Godnatt

Bäst att så många anmäler sig som möjligt till veckans blogg. För jag tänker nämligen dra vinnaren imorgon. Så då får vinnaren stå där i en hel vecka tills nästa tisdag. Så lycka till! Kom ihåg! veckans bloggare väljs slumpvis.
Så vinnaren får ställa upp på en liten intervju. + att jag kommer hänvisa läsare till vinnarens blogg.  :)

Just nu sitter jag och kollar på slutet utav CSI. Och sen efter ska jag sova. Så vi hörs imorgon. :)

Vinnaren dras direkt efter jag kommit hem från skolan och  då sätter jag i gång med intervjun och allt.
Och en sak till på fredag ska jag klippa mig. Så ni får se en bild när jag är hemma sen :)

godnatt!

Kommentarer
Postat av: daniella

det funkar inte att skicka mina inloggninguppgifter kan jag skicka ett mejl till dej istället?

2008-12-09 @ 14:57:33
URL: http://belish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0