2 dagar kvar!

Nu är det bara 2 dagar kvar!, till julafton! Och idag så har jag och Rebecca handlat dom sista julklapparna. Och det gick lite pengar. Och det är det som är det jobbiga med julafton. det går att en massa pengar. men det är samtidigt kul att ge bort och se vad folk tycker och samtidigt få en massa julklappar.
Förlåt för dålig uppdatering. men det blir ju så nu när man är ledig. Jag har varit med Sabrina, Bella och Rebecca typ sen i fredags. fast olika dagar.
Men medans jag ändå har skrivit en massa om julen så kan jag ju också berätta att vi satte upp våran julgran idag. Och det var kul. Så det har vi också gjort. Så jag tog lite bilder men nu ligger alla julklappar där under också.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

vi hörs! puss & kram!





Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar ha de väldigt mysig du och din familj...



kram <3

2008-12-22 @ 20:44:31
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0